
Abacus CAFETERIA
Béren kívüli juttatások kezelése
ÁTTEKINTÉS
Garantáltan kevesebb adminisztrációt igénylő cafeteria rendszer
Bérügyviteli portfóliónkat egy önkiszolgáló Cafeteria alkalmazással bővítettük, hogy könnyen és egyszerűen elérhetővé tegyük a béren kívüli juttatások rendszerét. Az online elérhető, önkiszolgáló alkalmazás használatához mindössze internetkapcsolatra van szükség.
Rendszerünk előnyei
Megoldásaink a számfejtési problémákra

A modul tulajdonságai
- moduláris felépítés
- többrétegű, korszerű, webszolgáltatás alapú rendszer
- a külső adatszolgáltatásokhoz szükséges személy-munkaügyi adatok nyilvántartása
- a nyilvántartott munkavállalókhoz tetszőleges számú jogviszony, járandóság és levonási jogcím kapcsolható
- a rendszerben tárolt dolgozóhoz/jogviszonyához rendelt adatok kezdő és végdátummal

Miért az Abacus CAFETERIA?
- egyszerű elérés a weben keresztül
- csökken az adminisztráció
- könnyen meghatározható keretösszegek, kerettípusok és akár csoportok is elkülöníthetők
- önkiszolgáló rendszerben használható
- a cafetériához kapcsolódó dolgozói nyilatkozatok feltöltésére is alkalmazható
-
- az önkiszolgáló nyilatkozatás egyszerű és áttekinthető felületet biztosít
- egyszerűen készíthető kimutatások
- adó- és járulékszabályok figyelése
- könnyen paraméterezhető
- könnyen illeszthető bármilyen vállalatirányítási rendszerhez
Alkalmazásunk segítségével a dolgozók egyéni igényeik szerint választhatnak a béren kívüli juttatásokból. Az Abacus cafe csökkenti az adminisztrációs feladatokat, növeli a munkavállalók elégedettségét.