Az Abacus WebÍv jelentősen egyszerűsíti a HR számára a munkaidő-nyilvántartás és -tervezés feladatait, valamint az ezzel járó adminisztrációt
Az Abacus Webív egyszerűen kezeli a jelenléti adminisztrációt és a szabadságtervezést, megkönnyíti a beosztástervezők munkáját, miközben a jogszabályoknak való megfelelésről automatikusan gondoskodik.
A rendszerben minden szervezeti egységnek eltérő folyamati lefutása van, így a menedzsment számára átláthatóbb a munkaidő-gazdálkodás. Ugyanakkor az alkalmazottak egyszerűen, akár okostelefonjuk segítségével adminisztrálhatják jelenlétüket és szabadságaikat, és az egyedileg elszámolható juttatásokat is önkiszolgáló módon kezeli a rendszer.
Az Abacus Webív munkaidőbeosztás-tervezője alkalmas korlátlan számú munkaidőterv összeállítására. Kiszámítja a pótlékokat, kezeli a munkaközi szüneteket, lehetőséget ad a sablon munkarendek munkavállalói csoportokhoz történő rendeléséhez, és az 5/2-es naptártól eltérő műszakok kezelését is lehetővé teszi.
A modul bármilyen asztali gépen vagy okoseszközön keresztül biztosítja a munkavállalók számára az egyszerű jelenléti adminisztrációt. Bármilyen típusú napi, órás távolléteket kezel, biztosítja az egyéb pótlékok (utazási kilométerek, bérlet) rögzítését, és a rendszerből minden rögzített adat automatikusan átkerül a bérszámfejtésbe. Beléptető rendszerrel való összeköttetés esetében pedig a jelenléti ív automatikusan kerül kitöltése.
A funkció révén a teljes szabadigénylési és elfogadási folyamatot elektronikusan véghez vihetjük azonnali e-mail értesítésekkel. A vezető beosztásban dolgozók egyéni vagy csoportos szabadság-jóváhagyást is végezhetnek, míg a munkavállaló láthatja az éves szabadságait kimutatásokon, diagramokon keresztül.
A modul lehetőséget ad arra, hogy a munkavállalói adatok igény szerint legyenek paraméterezhetőek. A dolgozóhoz a munkaszerződésen kívül végtelen számú dokumentum rendelhető, amelyek a beléptetéséhez vagy kiléptetéséhez szükségesek. A Wordben készített dokumentumok sablonként kerülnek feltöltésre a rendszerbe, a dolgozóhoz rendelés esetén a rendszer automatikusan kitölti azokat a dolgozó adataival. Az alkalmazáshoz kapcsolt külső elektronikus aláírórendszer ezután hitelesíti és visszatárolja a dokumentumokat – nincs szükség nyomtatásra és fizikai tárolásra
Kérje ingyenes szoftverbemutatónkat!
Néhány tulajdonság, amely garantáltan megkönnyíti a munkaidő-nyilvántartás folyamatát
Reszponzív felület
Tömeges adatrögzítés
Felületspecifikus keresések
12 + 1 db dimenziójogosultság
Munkaidőkeret-egyenleg elszámolása
Varga Andrea
HR menedzser, Victofon Kft.
“Az ügyviteli rendszer távoli elérésének köszönhetően a HR terület mindig naprakész és pontos adatokkal dolgozhat. A munkavégzés sokkal pontosabbá és gyorsabbá vált a humánügyviteli rendszer bevezetésének köszönhetően.”
Az Abacus WebÍv könnyedén integrálható az Abacus Bérrel vagy más szoftverszállítók megoldásaival, így a HR-es és bérszámfejtő szakemberek közös és egységes szabályrendszerben dolgozhatnak.
A munkaidő-gazdálkodás és -tervezés teljesen az üzleti területre kerül, és nem igényel utólagos back-office visszaellenőrzéseket. Ezáltal csökken az adminisztráció és nő az adatbiztonság is egyben.
Nem szükséges jogszabályi tudás a beosztástervező használatához. Az alkalmazás támogatja a felhasználókat: a tervtől való eltérést rögzíti a rendszer és annak megfelelően állítja elő a jelenléti ívet.
Gyártás/termelés
Munkaerőkölcsönzés
Autóipar
FMCG
Pénzügyi szektor
Az Abacus Webív leveszi a hátáról az adminisztráció okozta stresszt, és időt biztosít a fontosabb stratégiai feladatok elvégzéséhez.
Tegye fel munkatársunknak: