Keresés
Close this search box.

Abacus TOBORZÁS

Egyszerűen kezelhető jelenléti adminisztráció és szabadságtervezés

ÁTTEKINTÉS

Több száz hazai vállalatot tudhatunk az Abacus Munkaidő felhasználói között!

A rendszer megkönnyíti a beosztástervezők munkáját, a jogszabályi megfelelésről gondoskodik a program. A menedzsment számára is átláthatóbbá teszi a munkaidőgazdálkodást, az alkalmazottak pedig egyszerűen, akár okostelefonjuk segítségével adminisztrálhatják jelenlétüket és szabadáságaikat.

Rendszerünk előnyei

Megoldásaink a munkaidő adatainak adminisztrációs nehézségeire

A modul tulajdonságai

  • teljes egésszében lefedi a munkaidőgazdálkodás folyamatát a tervezéstől az elszámolásig, önkiszolgáló módon
  • nem csak az időadatokat kezeli önkiszolgálóan a rendszer, hanem minden, a munkavállalókkal kapcsolatos egyedileg elszámolható juttatást
  • szervezeti egységenként eltérő folyamati lefutásra képes a rendszer

Miért az Abacus Munkaidő?

  • Egyszerű integráció és egységes szabályrendszer – Az Abacus Munkaidőt használó beosztástervező szakemberek a bér- és számfejtő szakemberekkel közös és egységes szabályrendszerben dolgozhatnak akár az Abacus Bért, akár más szoftverszállító megoldását használva.
  • Nincs szükség backoffice visszaellenőrzésekre – A munkaidő-gazdálkodás és munkaidő-tervezés teljesen az üzleti területre kerül. Nem igényel utólagos visszaellenőrzéseket. Ezáltal csökken az adminisztráció és nő az adatbiztonság is egyben.
  • Az alkalmazás képes csak a munkajogi szabályoknak megfelelő beosztásterveket készíteni – Nem szükséges jogszabályi tudás a beosztástervező használatához. Az alkalmazás támogatja a beosztások tervezőit: a tervtől való eltérést rögzíti a rendszer és annak megfelelően állítja elő a jelenléti ívet.

Munkaidő Beosztástervezője képes:

  • munkaidőtervek, sablonok készítésére
  • az automatikus műszakpótlék-számításra
  • a munkaközi szünetek kezelésére
  • a sablon munkarendi naptárat bizonyos munkavállalókhoz rendelni
  • a műszaksorrendeket akár az 5/2-es naptártól eltérő rendben is kezelni

Munkaidő Jelenléti felület képes:

  • akár bármilyen desktop vagy okoseszközön keresztül biztosítani a munkavállalók számára az egyszerű jelenléti adminisztrációt
  • a beléptető rendszerrel való összeköttetés révén létrejött automatizmusok alapján kitölteni a jelenléti ívet
  • bármilyen típusú napi, órás távolláteket kezelni
  • egyéb pótlékokat (utazási kilométerek, bérlet) rögzíteni
  • automatikus működésre paraméterezhető (rendkívüli munkaidő, vasárnapi-pihenőnapi pótlék, műszakpótlék), minden rögzített adat átkerül a bérszámfejtés felé

Szabadságkezelő felülete képes:

  • a teljes igénylés és elfogadási folyamatot elektronikusan véghez vinni (azonnali email értesítésekkel)
  • a munkavállaló számára megmutatni az éves szabadságait kimutatásokon, diagramokon keresztül
  • a vezető számára biztosítani az egyénileg vagy csoportosan való szabadság jóváhagyást

Munkaügyi adatok:

  • a munkavállalói adatok igény szerint paraméterezhetőek, megkönnyítve ezzel például a külföldi munkavállalók kezelését is, akik esetében olyan extra adatokra is szükség lehet, mint például útlevélszám vagy a tartózkodási engedély száma.
  • a dolgozóhoz a munkaszerződésen kívül végtelen számú dokumentum rendelhető, amelyek a beléptetéséhez vagy kiléptetéséhez szükségesek.
  • a Wordben készített dokumentumok előzetesen sablonként kerülnek feltöltésre a rendszerbe, amely a dolgozóhoz rendelés után automatikusan kitölti azokat a dolgozó adataival.
  • az alkalmazáshoz kapcsolt elektronikus aláírórendszer ezután hitelesíti és visszatárolja a dokumentumokat – nincs szükség nyomtatásra és fizikai tárolásra.
Az online munkaidő rendszerünk egyszerűen kezelhető, bárhonnan elérhető, így időt és energiát tud megtakarítani, hiszen nem kell külön gondoskodnia a jelenléti ívek összegyűjtéséről és azok adatainak rögzítéséről. A dolgozók egy közös felületen lépnek be a rendszerbe, ahol maguk rögzíthetik jelenlétüket és szabadságigényüket.

További megoldásaink

abacus
abacus

BÉR

Modern bérszámfejtő megoldások
abacus

TB

Komplex TB számfejtő szoftver
abacus

MUNKAIDŐ

Online munkaidő-nyilvántartás
abacus

CAFÉ

Béren kívüli juttatások kezelése
SEGÍTÜNK A VÁLASZTÁSBAN!

Lépjen velünk kapcsolatba!

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Választott DEMÓ alkalmazás *
Adatkezelés *

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *

Megközelíthetőség

VT-SOFT iroda címe
1113 Budapest, Karolina út 65.

Tömegközlekedéssel
9-es vagy 109-es busszal a Kolosy térig, onnan az iroda 2 perc séta
19, 17 vagy 41-es villamossal a Kolosy térig, onnan 2 perc séta

Elérhetőségek
Telefon: +36 1 273 3838
E-mail: info@vtsoft.hu

Ajánlatkérés

Amennyiben konkrétan érdeklődik valamely alkalmazásunkkal kapcsolatban, várjuk jelentkezését!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *