Az Abacus rendszer kompetenciái
Egyszerűen integrálható bér és humánügyviteli rendszerek, a munkavállaló bejelentésétől a kilépésig.
ÁTTEKINTÉS
Az Abacus programcsalád
Az Abacus bér-, társadalombiztosítási és cafeteria-modul teljesen lefedi a bérügyviteli feladatokat, funkciókat, és biztosítja azok gyors, pontos, hatékony ellátását. Mindegyik modul használható önállóan – akár szóló PC-s verzióban –, vagy bármelyikkel együtt: ebben az esetben integrált használatról beszélünk.
A modulok minden szempontból korszerűek: szabványos Windows-környezetben működnek, integráltak, kapcsolódásuk megoldott a leggyakrabban alkalmazott vállalatirányítási rendszerekhez (SAP, Scala, Exact, Libra, Megatrend, Navision), valamint az ismert beléptetőrendszerekhez, és képesek a legnépszerűbb adatbázis-kezelőkkel - mint az Oracle, az MS SQL vagy a Sybase - működni.
Rugalmas és testre szabott bevezetés
Legyen szó a bérszámfejtő programról vagy bármely más modulról, a szoftver egyaránt alkalmas szóló PC-s vagy néhány useres, lokális hálózatban történő használatra, de akár kiterjedt, országos hálózatban is alkalmazható az interneten keresztül.
Az Abacus-modulok bevezetési sorrendje, ütemezése a felhasználó igényei, anyagi lehetőségei szerint rugalmasan alakítható. Így például egy néhány 10 fős dolgozói létszámmal kezdő új, zöldmezős beruházás esetében elegendő az Abacus bér-tb modul szóló PC-s verziójának bevezetése, minimális beruházással és költséggel. A termelés vagy szolgáltatás felfutása után a cég növekedésével párhuzamosan vezethetők be a bérprogram után az újabb modulok, bővíthető a dolgozói létszám, a felhasználószám, és változtatható az adatbázis-kezelő nagysága.
Jogos igény, hogy a bérhez és személyiségi jogokhoz kapcsolódó kényes adatok gondos kezelését az informatika is segítse.
- ADATVÉDELEM
többszintű adatvédelmet biztosítanak a felhasználók számára: egyik oldalról a naplózás segíti a végrehajtott tranzakciók, módosítások ellenőrzését, visszakeresését, más részről pedig a jogosultságok meghatározása. - JOGOSULTSÁGI RENDSZER
a különböző modulokhoz, szervezeti egységekhez, menü- és almenüpontokhoz jogosultságok kapcsolhatók – írási, olvasási, tiltott -, a kiemelt munkakörök, dolgozók kezelése pedig külön is beállítható.
A VT-SOFT a felhasználók kívánságait tartja szem előtt
Többféle megoldást és finanszírozási konstrukciót kínál az Abacus rendszert bevezetni kívánóknak.
A rugalmas, moduláris bevezetés lehetősége mellett a vevők választhatják a szoftvercsomag megvásárlását vagy bérletét, szerződhetnek bérszámfejtési vagy komplex humánügyviteli outsourcingra, illetve alkalmazásszolgáltatás igénybevételével az Abacus programokat futtathatják a szolgáltató távoli gépén, interneten keresztüli eléréssel.