A béren kívüli juttatások a nagy és kisebb vállalatoknak is komoly adminisztrációs terheket jelentenek, ezért érdemes korszerű szoftveres megoldással segíteni a cafeteria ügyintézést. Lássuk, mit tud az Abacus Cafeteria!
Cafeteria program bármely vállalat számára
Sokan gondolhatják, hogy a munkahelyi adminisztráció csupán a bérszámfejtésből, a TB-ügyintézésből, valamint a HR-ügyintézésből áll. Bár a felsorolt tevékenységek valamennyi vállalat számára alapvető elemei a napi ügyintézésnek, azonban manapság a béren kívüli juttatások egyre több munkavállaló életében játszanak meghatározó szerepet. A cafeteria juttatások gyakran választhatóak, ezért, ha egy cég egyszerűvé teszi a munkavállalói számára a választás lehetőségét, könnyen segítheti a munkaerő megtartását.
Miért érdemes szoftveres megoldást választani?
Akárcsak a bérszámfejtés vagy éppen a munkaügyi nyilvántartás terén, a cafeteria ügyintézés esetén is érdemes lehet modern szoftveres megoldással segíteni a munkát. Egy korszerű, könnyen hozzáférhető és egyszerűen kezelhető program segíthet, hogy a cég személyre szabott megoldásokat kínáljon munkavállalóinak, így is segítve a béren kívüli juttatások igazságos, egyben költséghatékony adminisztrációját.
A munkaügy terén nem ritkák a jogszabályi változások, ezért az adminisztrációt intéző munkatársakat is úgy kell kiválasztani, hogy azok minden aktuális előírással kapcsolatban naprakészek legyenek. Az Abacus Cafeteria épp erre a problémára kínál megoldást, hiszen az alkalmazás segítségével bárki különösebb jogi ismeret nélkül is napi szinten követheti, illetve frissítheti a jogszabályok változásait.
Abacus Cafeteria – az egyszerűen használható megoldás
Bármely munkaügyi szoftver esetén fontos szempont az egyszerű hozzáférhetőség és a könnyű kezelhetőség. Különösen így van ez az olyan szoftvercsomagok esetében, amelyeket arra terveztek, hogy a munkavállalók közvetlenül használják őket. Legyen szó bármilyen iparágról, fontos, hogy a dolgozók informatikai ismeretek nélkül is könnyen kiigazodjanak a program kezelőfelületén, és hatékonyan képesek legyenek kihasználni a szoftver által biztosított előnyöket.
Az Abacus Cafeteria program éppen ezért olyan kezelőfelületet biztosít, amely bármely böngészőből egyszerűen elérhető. Az Abacus Cafeteria használatához nincs szükség a szoftver letöltésére, így az bármilyen eszközről, akár egy okostelefonról is használható. A szoftver önkiszolgáló rendszerben használható, így a munkavállalók saját igényeik alapján választhatják ki a számukra szükséges béren kívüli juttatást.
Az Abacus Cafeteria előnyei:
- Használatával minimalizálható az adminisztráció,
- Akár a cafeteriával kapcsolatos nyilatkozatok feltöltését is lehetővé teszi,
- Cafeteria kartonok lekérdezhetők,
- ERP-rendszerhez hozzákapcsolható,
- Moduláris felépítésű és egyszerűen paraméterezhető.
Cafeteria outsourcing
Noha a szoftveres alapú cafeteria ügyintézés bármely cég számára jelentős segítség lehet, a folyamat teljes kiszervezésével minden, a cafeteriához kapcsolódó feladatot profikra bízhat. A Vtsoft képes szakszerűen ellátni bármely hazai vállalat bérszámfejtési, társadalombiztosítási, HR-ügyintézési vagy a béren kívüli juttatásokat érintő teendőit, segítve, hogy minden emberi erőforrását főtevékenységére fordíthassa.
Tekintse meg az Abacus Cafeteria szoftverrel és a HR-outsourcinggal kapcsolatos szolgáltatásaink részleteit, és kérjen ajánlatot!