Keresés
Close this search box.

Abacus MUNKAIDŐ

Egyszerűen kezelhető jelenléti adminisztráció és szabadságtervezés

ÁTTEKINTÉS

Munkaidő nyilvántartás - több száz hazai vállalatot tudhatunk az Abacus Portál felhasználói között!

A rendszer megkönnyíti a beosztástervezők munkáját, a jogszabályi megfelelésről pedig automatikusan gondoskodik az Abacus Munkaidő nyilvántartó program. A menedzsment számára is átláthatóbbá teszi a munkaidő-gazdálkodást, az alkalmazottak pedig egyszerűen, akár okostelefonjuk segítségével adminisztrálhatják jelenlétüket és szabadságaikat.

Rendszerünk előnyei

Megoldásaink a számfejtési problémákra

A modul tulajdonságai

  • teljes egésszében lefedi a munkaidőgazdálkodás folyamatát a tervezéstől az elszámolásig, önkiszolgáló módon
  • nem csak az időadatokat kezeli önkiszolgálóan a rendszer, hanem minden, a munkavállalókkal kapcsolatos egyedileg elszámolható juttatást
  • szervezeti egységenként eltérő folyamati lefutásra képes a rendszer

Miért az Abacus Munkaidő?

  • Egyszerű integráció és egységes szabályrendszer – Az Abacus Munkaidőt használó beosztástervező szakemberek a bér- és számfejtő szakemberekkel közös és egységes szabályrendszerben dolgozhatnak akár az Abacus Bért, akár más szoftverszállító megoldását használva.
  • Nincs szükség backoffice visszaellenőrzésekre – A munkaidő-gazdálkodás és munkaidő-tervezés teljesen az üzleti területre kerül. Nem igényel utólagos visszaellenőrzéseket. Ezáltal csökken az adminisztráció és nő az adatbiztonság is egyben.
  • Az alkalmazás képes csak a munkajogi szabályoknak megfelelő beosztásterveket készíteni – Nem szükséges jogszabályi tudás a beosztástervező használatához. Az alkalmazás támogatja a beosztások tervezőit: a tervtől való eltérést rögzíti a rendszer és annak megfelelően állítja elő a jelenléti ívet.

Munkaidő Beosztástervezője képes:

  • munkaidőtervek, sablonok készítésére
  • az automatikus műszakpótlék-számításra
  • a munkaközi szünetek kezelésére
  • a sablon munkarendi naptárat bizonyos munkavállalókhoz rendelni
  • a műszaksorrendeket akár az 5/2-es naptártól eltérő rendben is kezelni

Munkaidő Jelenléti felület képes:

  • akár bármilyen desktop vagy okoseszközön keresztül biztosítani a munkavállalók számára az egyszerű jelenléti adminisztrációt
  • a beléptető rendszerrel való összeköttetés révén létrejött automatizmusok alapján kitölteni a jelenléti ívet
  • bármilyen típusú napi, órás távolláteket kezelni
  • egyéb pótlékokat (utazási kilométerek, bérlet) rögzíteni
  • automatikus működésre paraméterezhető (rendkívüli munkaidő, vasárnapi-pihenőnapi pótlék, műszakpótlék), minden rögzített adat átkerül a bérszámfejtés felé

Szabadságkezelő felülete képes:

  • a teljes igénylés és elfogadási folyamatot elektronikusan véghez vinni (azonnali email értesítésekkel)
  • a munkavállaló számára megmutatni az éves szabadságait kimutatásokon, diagramokon keresztül
  • a vezető számára biztosítani az egyénileg vagy csoportosan való szabadság jóváhagyást

Munkaügyi adatok:

  • a munkavállalói adatok igény szerint paraméterezhetőek, megkönnyítve ezzel például a külföldi munkavállalók kezelését is, akik esetében olyan extra adatokra is szükség lehet, mint például útlevélszám vagy a tartózkodási engedély száma.
  • a dolgozóhoz a munkaszerződésen kívül végtelen számú dokumentum rendelhető, amelyek a beléptetéséhez vagy kiléptetéséhez szükségesek.
  • a Wordben készített dokumentumok előzetesen sablonként kerülnek feltöltésre a rendszerbe, amely a dolgozóhoz rendelés után automatikusan kitölti azokat a dolgozó adataival.
  • az alkalmazáshoz kapcsolt elektronikus aláírórendszer ezután hitelesíti és visszatárolja a dokumentumokat – nincs szükség nyomtatásra és fizikai tárolásra.
A ki- és beléptetés folyamatát, szerteágazó adminisztrációját nagyban leegyszerűsíti az Abacus webes munkaügyi felülete. Csak egy böngészőre és internetkapcsolatra van szükségünk a használatához, és akár tabletről vagy okostelefonról is dolgozhatunk vele. Igény szerint iPadre is optimalizálható.

További megoldásaink

abacus
abacus

BÉR

Modern bérszámfejtő megoldások
abacus

TB

Komplex TB számfejtő szoftver
abacus

CAFÉ

Béren kívüli juttatások kezelése
SEGÍTÜNK A VÁLASZTÁSBAN!

Lépjen velünk kapcsolatba!

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Választott DEMÓ alkalmazás *
Adatkezelés *

Ajánlatkérés

Amennyiben konkrétan érdeklődik valamely alkalmazásunkkal kapcsolatban, várjuk jelentkezését!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *

Megközelíthetőség

VT-SOFT iroda címe
1113 Budapest, Karolina út 65.

Tömegközlekedéssel
9-es vagy 109-es busszal a Kolosy térig, onnan az iroda 2 perc séta
19, 17 vagy 41-es villamossal a Kolosy térig, onnan 2 perc séta

Elérhetőségek
Telefon: +36 1 273 3838
E-mail: info@vtsoft.hu