Keresés
Close this search box.

Outsourcing

Bér, TB, cafeteria és HR outsourcing
Komplex humánügyviteli feladatok kiszervezése

ÁTTEKINTÉS

Outsourcing tevékenységünk – a TB ügyintézéstől a cafeteriáig

Cégünk szakszerűen látja el ügyfelei TB- és bérszámfejtési, cafetéria, illetve egyéb HR feladatait. Szolgáltatásaink minden eddiginél rugalmasabb megoldást kínálnak partnereinknek, biztosítva, hogy a stratégiai fontosságú feladatokra koncentráljanak – képzés-fejlesztés, utánpótlás-nevelés-, és ezzel versenyelőnyhöz juthassanak a piac többi szereplőjével szemben.

Feladatköreink

Outsourcing szolgáltatásaink

A VT-SOFT az alábbi tevékenységek alapján vállalja közép- és nagyvállalatok teljes vagy részleges HR feladatainak kiszervezését.

Bérszámfejtés outsourcing

A VT Soft outsourcing üzletága a bérszámfejtés teljes spektrumát lefedi: garantáltan felelősséget vállalunk munkavállalóinak, és cégének minden nálunk tárolt adatának bizalmasan kezelésére. Gondoskodunk a törvényi megfelelésről, a képzett, szakmájukat magas szinten végző bérszámfejtőkről, TB ügyintézőkről.

Vállaljuk a munkabérek, betegségi és anyasági ellátások elszámolását, törvény által meghatározott levonások, letiltások kiszámítását, valamint a hatósági és egyéb bevallások, adatszolgáltatások elkészítését, és beküldését.

HR outsourcing

HR outsourcing üzletágunk segítségével az alábbi feladatokat vesszük le az Ön válláról:

  • munkaszerződések, munkaszerződés módosítások készítése,
  • munkavállalók ki- és beléptetésével kapcsolatos adatszolgáltatások elkészítése,
  • HR adatnyilvántartás, teljesítményadatok, oktatási adatok

CAFETERIA outsourcing

Cafeteria outsourcing üzletágunk a béren kívüli juttatások teljes adminisztrációját elvégezi, beleértve az utalványok megrendelését, és a kártyák feltöltését. Segítünk a meglévő szabályzat optimalizálásában. Részt veszünk a munkavállalók nyilatkoztatásában, segítséget nyújtunk személyre szabottan a legoptimálisabb cafeteria elem kiválasztásában.

Az outsourcing szolgáltatás előnyei

Eredményes

A humánügyvitel kihelyezésével növelhető az alaptevékenység hatékonysága.

Minőségi

A szakértő szolgáltató révén javul a humánadminisztráció színvonala.

Biztonságos

A hibákból eredő anyagi kockázat megosztható.

Költséghatékony

Megtakaríthatók a humánügyvitel működtetésével kapcsolatos informatikai és infrastrukturális beruházások, oktatási költségek.

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Választott DEMÓ alkalmazás *
Adatkezelés *

Ajánlatkérés

Amennyiben konkrétan érdeklődik valamely alkalmazásunkkal kapcsolatban, várjuk jelentkezését!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *

Megközelíthetőség

VT-SOFT iroda címe
1113 Budapest, Karolina út 65.

Tömegközlekedéssel
9-es vagy 109-es busszal a Kolosy térig, onnan az iroda 2 perc séta
19, 17 vagy 41-es villamossal a Kolosy térig, onnan 2 perc séta

Elérhetőségek
Telefon: +36 1 273 3838
E-mail: info@vtsoft.hu