Az Abacus Portál munkaidő-nyilvántartója, a WebÍv teljes egészében lefedi a munkaidő-gazdálkodás folyamatát a tervezéstől az elszámolásig: egyszerűen kezeli a jelenléti adminisztrációt és szabadságtervezést, megkönnyíti a beosztástervezők munkáját, miközben a jogszabályi megfelelésről automatikusan gondoskodik.
A WebÍv jelentősen egyszerűsíti a HR számára a munkaidő-nyilvántartás és -tervezés feladatait, és az ezzel járó adminisztrációt. Komplexitásának és széleskörű paraméterezhetőségének köszönhetően könnyedén kiszolgálja az egyedi igényeket is, így bármilyen méretű és profilú szervezet számára megoldást kínál – adottságai kifejezetten alkalmassá teszik a nagy gyártó cégek összetett folyamatainak kezelésére. Mivel működése bérügyviteli rendszerektől független, bármilyen bér- és beléptető rendszerhez kapcsolható, használatában semmilyen korlát nem áll fent.
A rendszer az időadatok mellett a munkavállalókkal kapcsolatos egyedileg elszámolható juttatásokat is kezeli, ráadásul önkiszolgáló módon. Mindemellett szervezeti egységenként eltérő folyamati lefutásra képes, így a menedzsment számára átláthatóbbá teszi a munkaidő-gazdálkodást, az alkalmazottak pedig egyszerűen, akár okostelefonjuk segítségével adminisztrálhatják jelenlétüket és szabadságaikat.
Ügyfeleink kényelmét, a felhasználói élményt és a munkamenet stabilitását több extra funkció is szolgálja, mindamellett, hogy az aktuális munkaügyi helyzetben jelentősen könnyítik az adminisztráció és szervezés folyamatát is.
MEGOLDÁSAINK A MUNKAIDŐ-ADATOK ADMINISZTRÁCIÓS NEHÉZSÉGEIRE
Az Abacus Munkaidő beosztástervezője:
- alkalmas korlátlan számú munkaidőterv összeállítására
- kiszámítja a pótlékokat
- kezeli a munkaközi szüneteket
- lehetőséget ad a sablon munkarendek munkavállalói csoportokhoz történő rendeléséhez
- az 5/2-es naptártól eltérő műszakok kezelését is lehetővé teszi
Az Abacus Munkaidő jelenléti felülete:
- bármilyen asztali gépen vagy okoseszközön keresztül biztosítja a munkavállalók számára az egyszerű jelenléti adminisztrációt
- a beléptető rendszerrel való összeköttetés révén létrejött automatizmusok alapján kitölti a jelenléti ívet
- bármilyen típusú napi, órás távolléteket kezel
- egyéb pótlékokat (utazási kilométerek, bérlet) rögzítését is biztosítja
- automatikus működésre paraméterezhető (rendkívüli munkaidő, vasárnapi-pihenőnapi pótlék, műszakpótlék), minden rögzített adat átkerül a bérszámfejtésbe
Szabadságkezelő felületén:
- a teljes igénylési és elfogadási folyamatot elektronikusan véghez vihetjük (azonnali e-mail értesítésekkel)
- a munkavállaló számára megmutathatjuk az éves szabadságait kimutatásokon, diagramokon keresztül
- a vezető beosztásban dolgozók egyéni vagy csoportos szabadság-jóváhagyást is végezhetnek
Munkaügyi adatok:
- a munkavállalói adatok igény szerint paraméterezhetőek, megkönnyítve ezzel például a külföldi munkavállalók kezelését is, akik esetében olyan extra adatokra is szükség lehet, mint például útlevélszám vagy a tartózkodási engedély száma.
- a dolgozóhoz a munkaszerződésen kívül végtelen számú dokumentum rendelhető, amelyek a beléptetéséhez vagy kiléptetéséhez szükségesek.
- a Wordben készített dokumentumok előzetesen sablonként kerülnek feltöltésre a rendszerbe, amely a dolgozóhoz rendelés után automatikusan kitölti azokat a dolgozó adataival.
A FENTIEKBEN FELSOROLTAKON TÚL EZÉRT VÁLASSZA MÉG AZ ABACUS ONLINE MUNKAIDŐ-NYILVÁNTARTÓJÁT:
Egyszerű integráció és egységes szabályrendszer – Az Abacus Munkaidőt használó beosztástervező szakemberek a bér- és számfejtő szakemberekkel közös és egységes szabályrendszerben dolgozhatnak akár az Abacus Bért, akár más szoftverszállító megoldását használva.
Nincs szükség back office visszaellenőrzésekre – A munkaidő-gazdálkodás és munkaidő-tervezés teljesen az üzleti területre kerül. Nem igényel utólagos visszaellenőrzéseket. Ezáltal csökken az adminisztráció és nő az adatbiztonság is egyben.
Az alkalmazás képes a munkajogi szabályoknak megfelelő beosztásterveket készíteni – Nem szükséges jogszabályi tudás a beosztástervező használatához. Az alkalmazás támogatja a beosztások tervezőit: a tervtől való eltérést rögzíti a rendszer és annak megfelelően állítja elő a jelenléti ívet.
Vegye fel kapcsolatot munkatársainkkal, és kérje most ingyenes programbemutatónkat!
WEB HR
A ki- és beléptetés folyamatát, szerteágazó adminisztrációját nagyban leegyszerűsíti az Abacus webes munkaügyi felülete. Csak egy böngészőre és internetkapcsolatra van szükségünk a használatához, és akár tabletről vagy okostelefonról is dolgozhatunk vele. Igény szerint iPadre is optimalizálható.