Keresés
Close this search box.

Új funkciókkal bővült a WebÍv

Tartalomjegyzék

A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a korábbi verziókból ismert alapfunkciókon túl a WebÍv 4.0 rengeteg újdonságot tartalmaz a teljes támogatottság és a gyorsabb válaszidő mellett. Az alkalmazott újítások felhasználóink kényelmét, a munkamenet élvezhetőbbé tételét és egyben stabilitását szolgálják, mindamellett, hogy az aktuális munkaügyi helyzetben jelentősen könnyítik az adminisztráció és szervezés folyamatát is.

A következő listában összegyűjtöttük a WebÍv 4.0 leghasznosabb funkcióit:

ADATRÁCS
  • A felületen megjelenített adatokat közvetlen lehet exportálni.
  • A rendszeren belül lehetőség van tömeges adatrögzítésre, mely jelentősen megkönnyítheti az adminisztrátorok munkáját.
  • A megjelenített adatokat könnyen rendezhetjük, csoportosíthatjuk, definiálhatjuk a megjelenített mezőket, vagy elforgathatjuk megjelenített adatokat.
AUTOMATIKUS BÉR KORREKCIÓ

Bér oldali távollétek esetén, ha bármilyen változás történik, akkor a jelenléti íven a korrektúra automatikusan alkalmazásra kerül. A rendszer az előzőekben átadott időadatokat és járandóságokat visszavonja és létrehozza a módosító soroknál az új állapotot, amit korrekciós átadással át lehet vezetni a bér számára.

AUTOMATIKUS FELHASZNÁLÓ GENERÁLÁSA

Paraméterezve van erre lehetőség: a felületen, hierarchia importtal, ütemezetten, vagy Active Directory-ból.

ÁTADOTT ADATOK LISTÁZÁSA

Az átadott adatokat bármelyik időszakra bármely munkavállalóra/csoportra le lehet kérdezni, illetve az átadást követően azonnal ellenőrizhető annak helyessége.

BELÉPTETŐ RENDSZER TERMINÁL-SABLON KAPCSOLAT
  • A WebÍv 4.0-ban van lehetőség munkaidő-tervekhez kapcsoltan megadni, hogy mely terminálokról, illetve milyen irányú mozgásokat fogadjon be.
  • WebHR webes felülettel a munkaügyi adatokat (törzsadatok, jogiszony adatok, járandóságok és egyéb adatok) könnyedén rögzíthetjük az Abacus üzleti logikáján keresztül, illetve a már meglévő munkaügyi adatokat karbantarthatjuk a WebÍv keretrendszerén keresztül.
  • Autentikáció: DB, AD, SSO, Okta
BEOSZTÁSTERVEZÉS
  • Átláthatóbbak a törvényi ellenőrzések és a színjelölések.
  • Elkülönített a sablon/beosztás adat: a kék aláhúzással jelzett a sablonból ered, míg a nem megjelölt egyedi.
  • Lehetséges létszám összesítéseket létrehozni, ahol a beosztás napokkal együtt mozog az összesítő tábla.
  • Két orientációs beosztás listát is létre tudunk hozni a rendszerben.
  • Megtervezett beosztás másolása:
    – van lehetőség egy napot tovább másolni személyen belül, akár nap jellege felülírással adott időszakig
    – van lehetőség egy munkavállaló teljes beosztását másolni más munkavállalókhoz dimenzióbontásokkal, illetve anélkül.
  • Szabadságérvényesítés:
    – beállítás kérdése, hogy a jóváhagyott szabadságigény a beosztásba automatikusan beíródik, vagy csak megjelölésre kerül, ahol a felhasználó (ha még nincs lezárva) tudja aktualizálni.
  • Szabadságigények megjelenítése a beosztástervezőn:
    – a beosztástervezés során van lehetőség a tervezett időszaknál megjeleníteni a nem jóváhagyott szabadságokat, hogy a tervezés során a beosztástervező mérlegelni tudja az esetleges helyettesítés lehetőségét.
DOKUMENTUMKEZELŐ

A WebÍv 4.0-ban lehetőség van felhasználó-modul, modul-felhasználói csoport összerendelésre megadni dokumentumokat, melyeket érvényes egyezés esetén letölthetnek a felhasználók.

EGÉSZ NAPOS TÁVOLLÉT

Már az egész napos távollét dimenziójának megadhatóságára is ehetőség van a WebÍv 4.0-ban.

FELÜLET
  • Az MPA-nak (Multi-Page Application) köszönhetően a rendszer használata gyorsabb és egyszerűbb. Egy esetleges paraméter beállítása megoldható anélkül, hogy az a munkafolyamatot megakasztaná.
  • A felület immár reszponzív (képernyő felbontáshoz igazodó felületi elemek), így mobilon és tableten is könnyedén alkalmazható.
  • A WebÍv 4.0 méretezhető, osztott képernyős módon működik és a megnyitott tabfüleket a jobb és bal oldali képernyők között könnyedén lehet mozgatni.
  • Modális rögzítő felületek (mozgatható, összecsukható), rögzítést segítő kontrollok, több kiválasztós keresőmezős lista és interaktív diagramok teszik élvezhetőbbé és színesebbé használatát.
INAKTÍV FELHASZNÁLÓK AUTOMATIKUS KILÉPTETÉSE

Az inaktív felhasználókat a rendszer figyelmeztetést követően – ha a munkamenetük nem kerül meghosszabbításra – automatikusan kijelentkezteti.

JOGOSULTSÁGI SZINT

A WebÍv 4.0-ban 12 + 1 db dimenziójogosultságot tudunk kezelni.

KERESŐ
  • A WebÍv 4.0-n belül felületspecifikus keresések indíthatóak, mely azt jelenti, hogy csak azok a munkavállalók jelennek meg a keresőben, akikre az adott felület funkcionalitása és a beállított felétetek tekintetében a funkció szempontjából relevánsak. Emellett elődefiniált szűréseket, úgynevezett „csempéket” is beállíthatunk.
  • Több kiválasztható legördülő listaelem áll rendelkezésünkre, előkészítve a komplexebb szűrések lehetőségét.
  • A WebÍv 4.0-ban a jogviszony már történetiség alapú.
KOMMUNIKÁCIÓ
  • Az új értesítési rendszernek köszönhetően a bejelentkezett felhasználó azonnal értesül az őt érintő változásokról (pl. szabadsága elutasításra vagy elfogadásra került, stb.)
  • A chat segítségével megvalósul az alkalmazáson belüli online kommunikáció, mely megkönnyíti a szervezők munkáját.
KORREKCIÓ ÁTADÁSA MUNKAÜGY SZÁMÁRA

A WebÍv 4.0 lehetőséget nyújt az időadat-korrektúra könnyed átadására a munkaügy számára.

LISTÁZÁSOK

Újabb listázások kerültek kialakításra, illetve a régiek optimalizálásra kerültek az új WebÍv-ben.

MUNKAIDŐKERET EGYENLEG ELSZÁMOLÁS

Az új rendszerben van lehetőség munkaidőkeret-egyenleg elszámolására a munkaidő oldalon, ahol a keletkezett túlóra/állásidő a keret végén eldöntött mértékben kerül átadásra, illetve ez tovább görgethető a következő keretre is.

MŰVELETI EREDMÉNYEK

Minden tömeges művelet eredménye műveleti eredmény is egyben, melyet abban az esetben, ha több objektumra futott végig, a kiválasztó felület színezéssel jelöl. A sikereseknél automatikusan kiveszi a program a jelölést, a hibás/figyelmeztetéseknél pedig a kurzort az elem fölé húzva feltűnik a felhasználó számára az arra az objektumra legyűjtött összes hiba/figyelmeztetés. Az adathiányosságok pótlása után elég csak újra elindítani a műveletet.

PARAMÉRETEZHETŐSÉG
  • A felhasználó által is beállítható rendszer-paraméterek és munkaidőterv-felületek lettek kialakítva minden új és régi kódoló paraméter típusra.
  • A WebÍv 4.0 széleskörűen paraméterezhető, pl.: délutáni pótlék, éjszakai pótlék, vasárnapi pótlék, hétvégi műszakpótlék stb. Ezentúl paraméterezhetőek az automatikusan számított és így korrekciózható pótlékok: időszakra, napra, nap jellegekre, műszakokra.
RENDSZERZÁROLÁS

Ütemezetten és azonnali módon is van lehetőség rá. Amennyiben a rendszer zárolásra kerül, úgy minden nem teljes jogú adminisztrátornál megjelenik egy zárolás folyamatban időzítő, ami fél perces időzítéssel felkéri a felhasználót a munkafolyamatainak befejezésére – amennyiben az időzítő lejár, a felhasználót kilépteti a rendszerből. Amikor elfogyott az összes online „nem adminisztrátor szintű felhasználó”, az adminoknak egy kék felirat jelzi, hogy a rendszer zárolva van.

Ezzel a rendszer biztosítja az átadás/frissítés/karbantartási idő alatti adatvesztés minimalizálását.

SZABADSÁG

A WebÍv 4.0 többes szabadság jogcím kezelését teszi lehetővé, illetve rögzíthetőek akár órás szabadságok is.

TRANZAKCIÓS ADATKEZELÉS

A WebÍv 4.0 teljes körűen kezeli a jelenléti modul és a szabadságmodul tranzakciós adatait, így látható ki, mikor, milyen műveletet hajtott végre.

TÚLÓRA DIMENZIÓ BONTHATÓSÁGA

A WebÍv 4.0-ban a túlórákat különböző dimenziókra lehet bontani.

ÜTEMEZETT FELADATOK ÉS BELÉPTETŐ RENDSZER INTERFACE
  • A háttérben futó ütemezett feladatok minden futásról, futási eredményről, service leállás/indulásról, abnormális eredményről a beállított e-mail címekre e-mailt küldenek.
  • Ütemezett feladatokra van beállítási felület, ahol az ütemezéseken kívül lehet értesítésekre felcsatlakozni.
  • Ütemezett sql futtatási (riport) lehetőség
ÜZEMELTETÉS

A WebÍv 4.0-nak saját karbantartó alkalmazása van.
– az alkalmazáson keresztül letölthető a felhőből az alkalmazás új verziója;
– adatbázismentést, illetve teljes alkalmazásmentést lehet készíteni vele (mssql adatbázissal);
– a mentést azonnal/manuálisan be lehet küldeni a VT-Soft számára;
– verzióváltozás-követés az alkalmazásból;
– visszaállítás mentésből.

Vegye fel kapcsolatot munkatársainkkal, és váltson most!

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Választott DEMÓ alkalmazás *
Adatkezelés *

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *

Megközelíthetőség

VT-SOFT iroda címe
1113 Budapest, Karolina út 65.

Tömegközlekedéssel
9-es vagy 109-es busszal a Kolosy térig, onnan az iroda 2 perc séta
19, 17 vagy 41-es villamossal a Kolosy térig, onnan 2 perc séta

Elérhetőségek
Telefon: +36 1 273 3838
E-mail: info@vtsoft.hu

Ajánlatkérés

Amennyiben konkrétan érdeklődik valamely alkalmazásunkkal kapcsolatban, várjuk jelentkezését!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *