Keresés
Close this search box.

Egyszerűen kezelhető jelenléti adminisztráció és szabadságtervezés

munkaido-nyilvantartas

Tartalomjegyzék

Az Abacus Portál munkaidő-nyilvántartója, a WebÍv teljes egészében lefedi a munkaidő-gazdálkodás folyamatát a tervezéstől az elszámolásig: egyszerűen kezeli a jelenléti adminisztrációt és szabadságtervezést, megkönnyíti a beosztástervezők munkáját, miközben a jogszabályi megfelelésről automatikusan gondoskodik.

A WebÍv jelentősen egyszerűsíti a HR számára a munkaidő-nyilvántartás és -tervezés feladatait, és az ezzel járó adminisztrációt. Komplexitásának és széleskörű paraméterezhetőségének köszönhetően könnyedén kiszolgálja az egyedi igényeket is, így bármilyen méretű és profilú szervezet számára megoldást kínál – adottságai kifejezetten alkalmassá teszik a nagy gyártó cégek összetett folyamatainak kezelésére. Mivel működése bérügyviteli rendszerektől független, bármilyen bér- és beléptető rendszerhez kapcsolható, használatában semmilyen korlát nem áll fent.

A rendszer az időadatok mellett a munkavállalókkal kapcsolatos egyedileg elszámolható juttatásokat is kezeli, ráadásul önkiszolgáló módon. Mindemellett szervezeti egységenként eltérő folyamati lefutásra képes, így a menedzsment számára átláthatóbbá teszi a munkaidő-gazdálkodást, az alkalmazottak pedig egyszerűen, akár okostelefonjuk segítségével adminisztrálhatják jelenlétüket és szabadságaikat.

munkaido-nyilvantartas

Ügyfeleink kényelmét, a felhasználói élményt és a munkamenet stabilitását több extra funkció is szolgálja, mindamellett, hogy az aktuális munkaügyi helyzetben jelentősen könnyítik az adminisztráció és szervezés folyamatát is.

MEGOLDÁSAINK A MUNKAIDŐ-ADATOK ADMINISZTRÁCIÓS NEHÉZSÉGEIRE

Az Abacus Munkaidő beosztástervezője:
  • alkalmas korlátlan számú munkaidőterv összeállítására
  • kiszámítja a pótlékokat
  • kezeli a munkaközi szüneteket
  • lehetőséget ad a sablon munkarendek munkavállalói csoportokhoz történő rendeléséhez
  • az 5/2-es naptártól eltérő műszakok kezelését is lehetővé teszi
Az Abacus Munkaidő jelenléti felülete:
  • bármilyen asztali gépen vagy okoseszközön keresztül biztosítja a munkavállalók számára az egyszerű jelenléti adminisztrációt
  • a beléptető rendszerrel való összeköttetés révén létrejött automatizmusok alapján kitölti a jelenléti ívet
  • bármilyen típusú napi, órás távolléteket kezel
  • egyéb pótlékokat (utazási kilométerek, bérlet) rögzítését is biztosítja
  • automatikus működésre paraméterezhető (rendkívüli munkaidő, vasárnapi-pihenőnapi pótlék, műszakpótlék), minden rögzített adat átkerül a bérszámfejtésbe
Szabadságkezelő felületén:
  • a teljes igénylési és elfogadási folyamatot elektronikusan véghez vihetjük (azonnali e-mail értesítésekkel)
  • a munkavállaló számára megmutathatjuk az éves szabadságait kimutatásokon, diagramokon keresztül
  • a vezető beosztásban dolgozók egyéni vagy csoportos szabadság-jóváhagyást is végezhetnek
Munkaügyi adatok:
  • a munkavállalói adatok igény szerint paraméterezhetőek, megkönnyítve ezzel például a külföldi munkavállalók kezelését is, akik esetében olyan extra adatokra is szükség lehet, mint például útlevélszám vagy a tartózkodási engedély száma.
  • a dolgozóhoz a munkaszerződésen kívül végtelen számú dokumentum rendelhető, amelyek a beléptetéséhez vagy kiléptetéséhez szükségesek.
  • a Wordben készített dokumentumok előzetesen sablonként kerülnek feltöltésre a rendszerbe, amely a dolgozóhoz rendelés után automatikusan kitölti azokat a dolgozó adataival.

A FENTIEKBEN FELSOROLTAKON TÚL EZÉRT VÁLASSZA MÉG AZ ABACUS ONLINE MUNKAIDŐ-NYILVÁNTARTÓJÁT:

Egyszerű integráció és egységes szabályrendszer – Az Abacus Munkaidőt használó beosztástervező szakemberek a bér- és számfejtő szakemberekkel közös és egységes szabályrendszerben dolgozhatnak akár az Abacus Bért, akár más szoftverszállító megoldását használva.

Nincs szükség back office visszaellenőrzésekre – A munkaidő-gazdálkodás és munkaidő-tervezés teljesen az üzleti területre kerül. Nem igényel utólagos visszaellenőrzéseket. Ezáltal csökken az adminisztráció és nő az adatbiztonság is egyben.

Az alkalmazás képes a munkajogi szabályoknak megfelelő beosztásterveket készíteni – Nem szükséges jogszabályi tudás a beosztástervező használatához. Az alkalmazás támogatja a beosztások tervezőit: a tervtől való eltérést rögzíti a rendszer és annak megfelelően állítja elő a jelenléti ívet.

Vegye fel kapcsolatot munkatársainkkal, és kérje most ingyenes programbemutatónkat!

 

WEB HR

A ki- és beléptetés folyamatát, szerteágazó adminisztrációját nagyban leegyszerűsíti az Abacus webes munkaügyi felülete. Csak egy böngészőre és internetkapcsolatra van szükségünk a használatához, és akár tabletről vagy okostelefonról is dolgozhatunk vele. Igény szerint iPadre is optimalizálható.

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Választott DEMÓ alkalmazás *
Adatkezelés *

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *

Megközelíthetőség

VT-SOFT iroda címe
1113 Budapest, Karolina út 65.

Tömegközlekedéssel
9-es vagy 109-es busszal a Kolosy térig, onnan az iroda 2 perc séta
19, 17 vagy 41-es villamossal a Kolosy térig, onnan 2 perc séta

Elérhetőségek
Telefon: +36 1 273 3838
E-mail: info@vtsoft.hu

Ajánlatkérés

Amennyiben konkrétan érdeklődik valamely alkalmazásunkkal kapcsolatban, várjuk jelentkezését!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *