Keresés
Close this search box.

A munkaügyi adminisztráció sosem volt még ilyen egyszerű

Tartalomjegyzék

Ha egy szervezet növekedésnek indul, egyszer csak eljön az a pont, amikor már nem tudja sikeresen kezelni papír-alapon a munkavállalókkal és a folyamataikkal kapcsolatos adatokat. De miért is kéne? 2023-at írunk, amikor legyen szó egy 20 fős kisvállalkozásról vagy egy 10 ezer fős multinacionális nagyvállalatról, az adatok digitális tárolása és elemzése minden cég számára hasznos lehet.

Mutatjuk, melyek egy személyügyi rendszer legfőbb előnyei!

#1 Javítja a HR hatékonyságát

Egy személyügyi HR szoftver egyik legnagyobb előnye, hogy az ismétlődő, adminisztratív feladatok automatizálhatók, vagy pedig az önkiszolgáló funkcionalitásnak köszönhetően átruházhatók azokra, akiket közvetlenül érint. (Például a távollétek igénylése az alkalmazottakra, jóváhagyásuk a vezetőkre.)

#2 Javítja a munkavállalók felhasználói élményét

A munkavállalók megszokták, hogy mindent online intéznek. Online rendelnek ebédet, online vásárolnak ruhát, online foglalják le a nyaralásukat, miért pont a munkahelyükön kelljen nyomtatványokat kitöltögetniük ahelyett, hogy egy-két kattintással elintézhetnék az adminisztrációs feladataikat?

Ráadául ha a személyügyi HR szoftver integrálható más rendszerekkel is, mint például munkaidő- vagy cafeteria-nyilvántartó alkalmazásokkal, akkor tényleg csak egyszer kell bejelentkezniük, hogy egy helyen elintézhessék a szabadság-igénylést, cafeteria-nyilatkozattétetelt stb.

#3 Pénzt takarít meg

Egy személyügyi rendszer bevezetése és használata természetesen költségekkel jár, de közép- és hosszú távon az általa megtakarított idő csökkenti az emberierőforrás-költségeket, vagy pedig lehetővé teszi, hogy a HR munkatársai adminisztráció helyett stratégiai projektekkel foglalkozzanak.

#4 Támogatja a döntéshozatalt

Egy jó személyügyi szoftver lehetővé teszi, hogy a munkavállalók adatai könnyen elérhetők és elemezhetők legyenek. A valós idejű riportok segítségével a vezetők hatékonyabb döntéseket hozhatnak, valamint a HR hitelességéhez is hozzájárul, ha kezdeményezéseit adatelemzésekkel tudja alátámasztani.

#5 Segíti a jogszabályoknak történő megfelelést

Egy személyügyi rendszer minden személyi adatot és kapcsolódó információt egy helyen tárol, és automatizált emlékeztetőket küld, amennyiben valamilyen feladat adódik, így a szabályozásoknak való megfelelés is sokkal könnyebbé válik.

Most pedig mutatunk egy olyan személyügyi rendszert, amellyel a fenti előnyöket mind-mind élvezhetjük!

A munkaügyi adminisztráció sosem volt még ilyen egyszerű: ABACUS ÖNKISZOLGÁLÓ SZEMÉLYÜGYI RENDSZER

  • Az Abacus Önkiszolgáló Személyügyi Rendszerének segítségével az összes munkavállalói adat egyetlen, biztonságos adatbázisban található, egyszerű riportálási és szerkesztési lehetőségekkel.
  • A rendszer összekapcsolható a bér- és egyéb programokkal is, így az adatokat elégendő csak egyszer módosítani, hogy a többi kapcsolt rendszerben is megváltoztatásra kerüljenek.
  • Önkiszolgáló funkciója révén a munkaidővel, cafeteriával, személyügyi adatokkal, munkabérjegyzékkel és egyéb dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációt maguk a munkavállalók is el tudják végezni.
  • Használatával felgyorsítható a kommunikáció, elkerülhető a duplikált adatrögzítés, csökkenthető a hibázás lehetősége, összességében hatékonyabb működés valósulhat meg.

Amennyiben érdeklődik az Abacus Önkiszolgáló, Személyügyi Rendszere iránt, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal.

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Választott DEMÓ alkalmazás *
Adatkezelés *

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *

Megközelíthetőség

VT-SOFT iroda címe
1113 Budapest, Karolina út 65.

Tömegközlekedéssel
9-es vagy 109-es busszal a Kolosy térig, onnan az iroda 2 perc séta
19, 17 vagy 41-es villamossal a Kolosy térig, onnan 2 perc séta

Elérhetőségek
Telefon: +36 1 273 3838
E-mail: info@vtsoft.hu

Ajánlatkérés

Amennyiben konkrétan érdeklődik valamely alkalmazásunkkal kapcsolatban, várjuk jelentkezését!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *