Ha egy szervezet növekedésnek indul, egyszer csak eljön az a pont, amikor már nem tudja sikeresen kezelni papír-alapon a munkavállalókkal és a folyamataikkal kapcsolatos adatokat. De miért is kéne? 2023-at írunk, amikor legyen szó egy 20 fős kisvállalkozásról vagy egy 10 ezer fős multinacionális nagyvállalatról, az adatok digitális tárolása és elemzése minden cég számára hasznos lehet.
Mutatjuk, melyek egy személyügyi rendszer legfőbb előnyei!
#1 Javítja a HR hatékonyságát
Egy személyügyi HR szoftver egyik legnagyobb előnye, hogy az ismétlődő, adminisztratív feladatok automatizálhatók, vagy pedig az önkiszolgáló funkcionalitásnak köszönhetően átruházhatók azokra, akiket közvetlenül érint. (Például a távollétek igénylése az alkalmazottakra, jóváhagyásuk a vezetőkre.)
#2 Javítja a munkavállalók felhasználói élményét
A munkavállalók megszokták, hogy mindent online intéznek. Online rendelnek ebédet, online vásárolnak ruhát, online foglalják le a nyaralásukat, miért pont a munkahelyükön kelljen nyomtatványokat kitöltögetniük ahelyett, hogy egy-két kattintással elintézhetnék az adminisztrációs feladataikat?
Ráadául ha a személyügyi HR szoftver integrálható más rendszerekkel is, mint például munkaidő- vagy cafeteria-nyilvántartó alkalmazásokkal, akkor tényleg csak egyszer kell bejelentkezniük, hogy egy helyen elintézhessék a szabadság-igénylést, cafeteria-nyilatkozattétetelt stb.
#3 Pénzt takarít meg
Egy személyügyi rendszer bevezetése és használata természetesen költségekkel jár, de közép- és hosszú távon az általa megtakarított idő csökkenti az emberierőforrás-költségeket, vagy pedig lehetővé teszi, hogy a HR munkatársai adminisztráció helyett stratégiai projektekkel foglalkozzanak.
#4 Támogatja a döntéshozatalt
Egy jó személyügyi szoftver lehetővé teszi, hogy a munkavállalók adatai könnyen elérhetők és elemezhetők legyenek. A valós idejű riportok segítségével a vezetők hatékonyabb döntéseket hozhatnak, valamint a HR hitelességéhez is hozzájárul, ha kezdeményezéseit adatelemzésekkel tudja alátámasztani.
#5 Segíti a jogszabályoknak történő megfelelést
Egy személyügyi rendszer minden személyi adatot és kapcsolódó információt egy helyen tárol, és automatizált emlékeztetőket küld, amennyiben valamilyen feladat adódik, így a szabályozásoknak való megfelelés is sokkal könnyebbé válik.
Most pedig mutatunk egy olyan személyügyi rendszert, amellyel a fenti előnyöket mind-mind élvezhetjük!
A munkaügyi adminisztráció sosem volt még ilyen egyszerű: ABACUS ÖNKISZOLGÁLÓ SZEMÉLYÜGYI RENDSZER
- Az Abacus Önkiszolgáló Személyügyi Rendszerének segítségével az összes munkavállalói adat egyetlen, biztonságos adatbázisban található, egyszerű riportálási és szerkesztési lehetőségekkel.
- A rendszer összekapcsolható a bér- és egyéb programokkal is, így az adatokat elégendő csak egyszer módosítani, hogy a többi kapcsolt rendszerben is megváltoztatásra kerüljenek.
- Önkiszolgáló funkciója révén a munkaidővel, cafeteriával, személyügyi adatokkal, munkabérjegyzékkel és egyéb dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációt maguk a munkavállalók is el tudják végezni.
- Használatával felgyorsítható a kommunikáció, elkerülhető a duplikált adatrögzítés, csökkenthető a hibázás lehetősége, összességében hatékonyabb működés valósulhat meg.
Amennyiben érdeklődik az Abacus Önkiszolgáló, Személyügyi Rendszere iránt, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal.