Keresés
Close this search box.

Itt az ötödik hullám – Készüljön fel a munkaerő kiesésekre!

Tartalomjegyzék

Hazánkban a pandémia ötödik hulláma hirtelen és gyorsan futott fel, az Omikron-variáns pedig még jó pár hónapig velünk lesz, ami újabb kihívások elé állíthatja a munkáltatókat.

A Covid-járvány miatt kieső bérszámfejtő és tb-ügyintéző munkatársak rövid vagy hosszú távú helyettesítése mielőbbi megvalósítást kíván, mivel a bérek kifizetésének csúszása negatív hatással lehet a munkavállalói morálra, és tovább nehezítheti a cég működését.

Outsourcing szolgáltatásunk azonnali megoldást kínál a fenti problémára, és már a járvány korábbi időszakaiban is bizonyította helytállását. Stabil, felkészült és megfelelően informált tb- és bérszámfejtő csapatunk továbbra is rendelkezésre áll, akár áthidaló, akár állandó outsourcing szolgáltatásra van szükség.

Általánosságban is számos érv szólhat a bérszámfejtés kiszervezése mellett, ám ezek a szempontok jóval hangsúlyosabbá váltak a pandémiás időszakban. Mik ezek a szempontok?

Az első és legfontosabb, hogy az időtartamot a megbízó határozza meg. Ha csak két hétig szeretné helyettesíteni táppénzen lévő vagy a cégtől távozó bérszámfejtő munkatársát, a megegyezést követően akár már másnap átvesszük a feladatait. A szerződött időtartam alatt munkatársaink ellenőrzik, visszakérdezik és javítják az esetleges hibákat is, így a hosszabb távollétből visszatérő kolléga egy egyedi igényekre optimálisan paraméterezett bérszámfejtő szoftverrel dolgozhat tovább.

Ha pedig egy vállalkozás állandó szolgáltatásként veszi igénybe a bérszámfejtést, akkor garantálhatóan folyamatos lesz a teljesítés, mivel egy teljes csapat biztosítja a munka folytonosságát. Azaz nem kell attól tartani, hogy munkatársunk betegsége, rövidebb vagy hosszabb idejű távolmaradása fennakadást okozna a munkafolyamatokban.

Fontos szempont lehet az is, hogy vállaltan hozzáértő szakemberekkel dolgozunk, hiszen arra szakosodtunk, hogy folyamatosan képben legyünk például a törvényi változásokkal, szükséges nyomtatványokkal, bevallási szabályokkal, határidőkkel kapcsolatban, és hogy a szükséges változtatásokat időben átültessük a gyakorlatba. A vírus folyamatosan változó jogszabályrendszert is magával hozott, melynek értelmezése és alkalmazása egy személynek jóval nagyobb kihívást jelent, mint egy teljes szakértői csapatnak.

Saját fejlesztésű bérszámfejtő programmal rendelkezünk, ezért lehetőségünk van arra, hogy a kiszervezett időszak alatt a partnercég egyedi igényeit felismerve javaslatokat tegyünk további fejlesztésekhez is: ezek tartalmazhatnak útmutatást arra vonatkozóan, hogy hogyan lenne érdemes a különböző szoftvereket (HR, ERP, munkaidő-nyilvántartás stb.) összekapcsolni ahhoz, hogy teljesen automatizált folyamat születhessen meg.

És végül fontos kitérni az adatvédelemre is, hiszen a bérek érzékeny adatok, és adatbiztonsági szempontból is jó döntés lehet olyan profi külsős szolgáltatóra bízni a számfejtést, amely ezen a téren is felkészült.

Érdekli, milyen lehetőségei lennének, ha kiszervezné a bérszámfejtést? Vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal: vtsoft.hu/outsourcing

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Választott DEMÓ alkalmazás *
Adatkezelés *

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *

Megközelíthetőség

VT-SOFT iroda címe
1113 Budapest, Karolina út 65.

Tömegközlekedéssel
9-es vagy 109-es busszal a Kolosy térig, onnan az iroda 2 perc séta
19, 17 vagy 41-es villamossal a Kolosy térig, onnan 2 perc séta

Elérhetőségek
Telefon: +36 1 273 3838
E-mail: info@vtsoft.hu

Ajánlatkérés

Amennyiben konkrétan érdeklődik valamely alkalmazásunkkal kapcsolatban, várjuk jelentkezését!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *