Keresés
Close this search box.

Jövedelemigazolás percek alatt: Verify

Tartalomjegyzék

2022-re kezdünk hozzászokni, hogy „minden össze van kötve mindennel”, telefonunk a TV-vel, közösségi fiókunk a kedvenc webáruházunkkal és még sorolhatnánk. A vállalatok életében is óhatatlanul megjelent az igény, hogy a használt szoftverek közötti kommunikáció is zökkenőmentesebb legyen: ne kelljen párhuzamosan ugyanazokat az adatokat felvinni, ne legyen extra adminisztráció, mégis könnyen elérhető legyen a szükséges információ.

Mi is igyekszünk egyre több olyan partnerrel együttműködni, akik digitális innovatív megoldásokkal támogatják ügyfeleink mindennapos munkavégzését. Nagy örömünkre szolgál, hogy 2022 első felében már elérhetővé válik Abacust használó ügyfeleink számára a Verify: egy innovatív, új megoldás, ami minden, a banki munkáltatói igazolások kiállításával járó adminisztrációs terhet felszámol.

Szeretnénk betekintést nyújtani a Verify működésébe egy viszonylag gyakori, mindennapokból vett példán keresztül. Adott egy munkavállaló, aki lakásvásárlásba és ahhoz kapcsolódóan hitelügyintézésbe kezd, a folyamat során pedig számos nehézségbe ütközhet.

A hiteligénylés kihagyhatatlan eleme a jövedelemigazolás. Ez a procedúra szerencsétlenebb helyzetben akár 30 napig is eltarthat, ami végtelenül lelassíthatja a munkavállaló számára a hitelügyintézést. Arról nem is beszélve, hogy az adásvételi szerződésben foglalt határidők nem teljesítése esetén álomotthonát is elbukhatja egy ilyen „csúszás” miatt. A lakásvásárlás és hitelfelvétel időszaka önmagában is stresszes, ha pedig hosszabbra nyúlik a tervezettnél, és szorossá válnak a határidők, ez a stressz a mindennapokra és a munkahelyi teljesítményre is rányomja bélyegét.

Szintén fontos szempont, hogy a HR-es kollégák számára sem a legkellemesebb és legproduktívabb feladat a formanyomtatványok kitöltése, majd a véletlenszerűen jelentkező bankok hívásának fogadása. Minden egyes ilyen telefonhívásnál a HR-es kollégának félbe kell hagynia a munkát, amivel éppen foglalkozik, meg kell keresnie a dokumentumot, ami az adott hiteligénylő munkavállalóhoz tartozik, majd az egyszer már ellenőrzött adatokat ismét egyeztetnie kell a banki ügyintézővel. Ez időigényes és a munkavégzést is nehezíti.

Végül pedig az eddig leírtak alapján azt is megállapíthatjuk, hogy ez a folyamat nem túl kényelmes, és nem túlságosan 2022. Az év, amikor mindenki a személyes kontaktus csökkentésén dolgozik, és szinte minden szerződést digitálisan írunk alá, valamint a legfontosabb meetingeket is az otthoni íróasztaltól vezetjük. Ma már kezdünk hozzászokni, hogy a banki szektor is rengeteg digitális terméket kínál számunkra, és az igény is egyre nő az online megoldások iránt.

Akkor mi a megoldás? Verify.

A Salarify az elmúlt hónapokban rengeteget dolgozott azon, hogy a jövedelemigazolások „hercehurcáját” átemelje a 2022-es igényeknek megfelelően a digitális térbe. Ennek eredményeként hozta létre a Verify-t, amelynek segítségével a munkáltatói jövedelemigazolás egyetlen kattintással megosztható a hitelügyintézéshez választott pénzintézetekkel.

Hogyan vezethető be a Verify az Abacus bérszámfejtő rendszerét használva?

A Verify és az Abacus között létrehozott biztonságos kommunikációs csatornának köszönhetően, a Verify minden Abacus ügyfél számára egy gyorsan, két egyszerű lépésben elérhető „dobozos termék”:

  • A Verify és az Abacus közötti kapcsolatot biztosító fájl telepítése a vállalat szerverére.
  • Az érintett adatmezők megfeleltetése a munkáltatói igazolás egyes elemeinek, tehát a rendszer felparaméterezése egy rövid konzultáció keretében.

Ezt követően munkáltatóként több erőforrást nem igényel a rendszer működtetése, a munkavállalók önkiszolgáló módon tudják megosztani a munkáltatói igazolásukat az általuk választott pénzügyi szolgáltatókkal.

A Verify gondoskodik arról is, hogy minden bank számára a megfelelő kiterjesztésben és adatformátumban, titkosított és biztonságos csatornán jusson el a kiállított igazolás.

A Verify használatával a fent említett folyamat a következőképpen fog kinézni:

  1. A munkavállaló bemegy a bankba, és jelzi a hitelfelvételi szándékát.
  2. Az ügyintéző az ügyfélazonosítást követően jelzi a munkavállalónak, ha a munkáltatója biztosítja a Verify-t.
  3. A munkavállaló másodpercek alatt regisztrál vagy bejelentkezik a Verify fiókjába, ahol kiválasztja a preferált bankot.
  4. Egy kattintással egyszerűen megosztja a bankkal a munkáltatói igazolását 30 napra. (Ezt bármikor visszavonhatja.)
  5. A banki ügyintéző rögtön hozzáfér a munkáltatói igazoláshoz az intézmény által elvárt formátumban.

Mindez a hagyományosan akár 2-3 hétig tartó folyamatot 2-3 percre rövidíti.

A Verify a jövedelemigazolás leggyorsabb módja:
A munkavállaló számára jelentősen felgyorsulnak a jövedelemigazolást igénylő folyamatok, így hatékonyabban tudja azokat végezni, kevesebb kieső munkaórával.A Verify támogatja a HR-t és a bérszámfejtést:
A HR osztálynak nem kell többé jövedelemigazolásokkal foglalkozni, vagy telefonon megerősíteni az adatokat. Így HR és bérszámfejtő kapacitások szabadulnak fel.

A Verify egy stresszmentes megoldás:
Ahogy azt már említettük: egy hiteligénylés stresszes feladat. Sőt, számos munkavállaló külön nyomásként éli meg, ha ebbe a munkáltatóját is bele kell vonnia. A Verify digitális megoldása leveszi a személyes ügyintézéssel járó feszültséget a munkavállalók válláról.

A Verify együttműködik a helyi szabályozó hatóságokkal:
Szoros partneri kapcsolatban dolgozik a szabályozó hatóságokkal annak érdekében, hogy minden pénzügyi intézmény számára biztonságosan elérhetővé tehesse a jövedelemigazolásokat.

A szolgáltatás 2022. első félévének végétől lesz elérhető. Bővebb információt az ertekesites@softc.hu e-mail címen vagy a +361 273 3838 telefonszámon kérhet.

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Választott DEMÓ alkalmazás *
Adatkezelés *

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *

Megközelíthetőség

VT-SOFT iroda címe
1113 Budapest, Karolina út 65.

Tömegközlekedéssel
9-es vagy 109-es busszal a Kolosy térig, onnan az iroda 2 perc séta
19, 17 vagy 41-es villamossal a Kolosy térig, onnan 2 perc séta

Elérhetőségek
Telefon: +36 1 273 3838
E-mail: info@vtsoft.hu

Ajánlatkérés

Amennyiben konkrétan érdeklődik valamely alkalmazásunkkal kapcsolatban, várjuk jelentkezését!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *