Keresés
Close this search box.

Munkaidő nyilvántartás online egyszerűen, átláthatóan

Munkaidő nyilvántartás online egyszerűen, átláthatóan

Tartalomjegyzék

Bár napjaink technológiája lehetővé tenné, hogy sokkal modernebb megoldásokat alkalmazzanak, sok cég a mai napig papíralapú munkaügyi nyilvántartást vezet. Pedig a digitális adattárolás nemcsak az adminisztrációt könnyíti meg, hanem hosszú távon a szervezet működését is hatékonyabbá teszi, így időt és pénzt takaríthat meg a cégtulajdonosoknak.

Munkaidő nyilvántartás naprakész megoldásokkal

Az elmúlt éveket megnehezítő járványügyi helyzet alapjaiban változtatta meg az irodahasználati szokásokat. A lezárások számos cég és munkavállalót döbbentettek rá az otthoni (home office) munkavégzés előnyeire, és a korlátozások feloldása után is maradtak a részben otthoni, részben irodai, úgynevezett hibrid munkavégzésnél, netán a teljes idejű home office-nál.

Ez a modell segíthet az iroda fenntartásával kapcsolatos költségek csökkentésében, azonban jelentősen megnehezítheti az adminisztrációt, ha az még mindig papír alapon működik, emellett a munkarend meghatározását és betartatását is körülményesebbé teheti. Ha a munkavállaló kötetlen munkarend szerint dolgozik, a megfelelő rendszer hiányában nehéz ellenőrizni, hogy valóban a szerződésben foglalt időmennyiséget töltötte-e a feladatai ellátásával. Bár A Munka Törvénykönyve nem teszi kötelezővé a rendes és a rendkívüli munkaidő nyilvántartás vezetését, mindkét fél érdeke, hogy ez valamilyen formában számon legyen tartva. A munkáltató minden bizonnyal csak olyan időért fizetne, melyet a dolgozó valóban munkával töltött, a kötetlen munkarendben tevékenykedők pedig nem akarják ingyen túlteljesíteni az irányadó napi munkaidőt.

A nyilvántartást rendkívüli mértékben megkönnyítheti egy olyan HR szoftver, melyhez a munkavállalók otthonról is hozzáférnek okos eszközeik segítségével, és néhány kattintással elintézhetik az adminisztratív feladataikat. Egy ilyen rendszer használata nemcsak az alkalmazottak kényelméhez járul hozzá, hanem a cég számára is előnyös lehet, mivel javítja a HR hatékonyságát, segít a jogszabályoknak történő megfelelésben és hosszú távon hozzájárulhat a hatékonyabb időbeosztáshoz, így csökkentheti az emberierőforrás-költségeket.

Ezért ideális beosztás tervező az Abacus Munkaidő

Az Abacus Portálnak több száz hazai vállalat szavazott már bizalmat. Cégünk, az 1989-ben alakult VT-SOFT több mint 3 évtizedes tapasztalattal rendelkezik a bérszámfejtés és a munkaügyi nyilvántartás szoftveres támogatása terén. A cégek egyedi igényeihez alakítható, saját fejlesztésű és üzemeltetésű Abacus szoftvercsomagunk bér, TB, munkaügy, cafeteria és munkaidő területén egyaránt professzionális és megbízható szoftveres megoldásokat, valamint outsourcing szolgáltatásokat nyújt.

A munkaidő és szabadság nyilvántartó program nemcsak a munkaidő-gazdálkodás folyamatát fedi le minden szervezeti szinten, hanem a munkavállalókkal kapcsolatos egyedileg elszámolható juttatásokat is. Az Abacus Munkaidő alkalmazás emellett a munkajogi szabályoknak megfelelő beosztások készítésében is támogatást nyújt, így a használatához nem szükséges jogszabályi alaptudás. A rendszer többfunkciós beosztástervezővel, okoseszköz segítségével működtethető jelenléti és szabadságkezelő felülettel, valamint munkaügyi adatok nyilvántartásához, biztonságos tárolásához és kereséséhez használható modullal is rendelkezik. Óriási előnye, hogy ERP illetve HR rendszerhez könnyen integrálható, a használata pedig egyszerűen elsajátítható, így nincs szükség a kollégát tréningezésére, továbbképzésére a bevezetése után.

Cégünk minden esetben arra törekszik, hogy biztonságos, megbízható szolgáltatást és teljes körű támogatást nyújtson partnereinek. Az Abacus modulokat úgy fejlesztettük ki, hogy azok mind elősegítsék az erőforrások hatékonyabb kihasználását és magas szintű átláthatóságot biztosítsanak. Ha szeretne meggyőződni az Abacus rendszer képességeiről, igényelje ingyenes bemutatónkat, kérdéseivel pedig forduljon hozzánk bizalommal elérhetőségeinken!

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Választott DEMÓ alkalmazás *
Adatkezelés *

Ingyenes bemutató igénylése

Nézze meg, hogyan működik az Abacus rendszere és győződjön meg Ön is képességeiről!

24 órán belül válaszolunk!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *

Megközelíthetőség

VT-SOFT iroda címe
1113 Budapest, Karolina út 65.

Tömegközlekedéssel
9-es vagy 109-es busszal a Kolosy térig, onnan az iroda 2 perc séta
19, 17 vagy 41-es villamossal a Kolosy térig, onnan 2 perc séta

Elérhetőségek
Telefon: +36 1 273 3838
E-mail: info@vtsoft.hu

Ajánlatkérés

Amennyiben konkrétan érdeklődik valamely alkalmazásunkkal kapcsolatban, várjuk jelentkezését!

Név *
Email cím *
Telefonszám *
Üzenet *
Adatkezelés *